Wij vinden het ontzettend belangrijk dat u niet met vragen blijft zitten wanneer u een afzetcontainer bestelt bij onze containerverhuur. Eén van de kwaliteiten die onze klanten over onze containerverhuur benoemen is dat wij zeer klantvriendelijk zijn. Wij beantwoorden daarom al uw vragen via het contactformulier of telefonisch. Om u echter nog sneller antwoord te geven op vragen, waar u misschien mee zit, hebben wij dit artikel geschreven. In dit artikel beantwoorden wij vragen die vaak terugkomen. Mocht u echter buiten dit artikel om vragen hebben over onze containerverhuur, dan staan wij voor u klaar.
Waarom wordt er onderscheid gemaakt tussen type afzetcontainers wanneer de afzetcontainers hetzelfde zijn?
Het is inderdaad zo dat wij voor elk type afzetcontainer dezelfde formaten afzetcontainer inzetten. Er zit echter een verschil in prijs tussen het laten verwerken van verschillende afvalsoorten. Sommige afvalsoorten zijn duurder om te verwerken, vandaar dat het type afzetcontainer ook duurder is. Ook is het zo dat u niet na het bestellen van de afzetcontainer kunt beslissen dat u toch een andere afvalsoort wil gaan afvoeren. Wanneer wij er achteraf achter komen dat u een andere afvalsoort heeft gedeponeerd dan dat u bij de bestelling heeft aangegeven, zullen wij een extra bedrag rekenen. U kunt natuurlijk wel per ongeluk een fout hebben gemaakt. In dat geval is het handig als u ons daarvan zo snel mogelijk op de hoogte stelt. Wij zullen dan eventueel administratiekosten rekenen. Het kan echter zo zijn dat u een bedrag van ons terugkrijgt wanneer u een afvalsoort heeft gedeponeerd die goedkoper is dan de afvalsoort die u heeft besteld. Helaas kan het omgekeerde ook het geval zijn, waarbij u dus een aanvullende factuur moet betalen.
Kan ik de aflevering van de afzetcontainer nog verplaatsen naar een andere dag of zelfs annuleren?
U kunt voor zowel het verplaatsen van de datum van de aflevering van de afzetcontainer als het annuleren van de bestelling telefonisch contact met ons opnemen. U kunt het verplaatsen van de datum of de annulering niet via het contactformulier of via de email aan ons doorgeven. In de meeste gevallen is het geen probleem om de aflevering te verplaatsen naar een andere dag of zelfs te annuleren. Het is echter belangrijk dat wij dit op tijd te horen krijgen. Over het algemeen kunt u het doorgeven tot 24 uur van tevoren. Deze regel geldt niet voor het weekend. Als u het later dan 24 uur van tevoren doorgeeft kan het zijn dat wij extra kosten moeten rekenen voor eventueel transport. Nadat u een annulering heeft doorgegeven zullen wij proberen het bedrag binnen 5 werkdagen terug te storten.
Waar kan ik een klacht doorgeven over het huren van een afzetcontainer?
Mocht het huren van de afzetcontainer niet verlopen zijn volgens wens, dan kunt u dit natuurlijk altijd aan ons doorgeven. Wij proberen namelijk altijd de beste service te verlenen en willen teleurgestelde klanten ten alle tijden voorkomen. Wanneer u een klacht met ons wilt delen kunt u dit naar ons emailadres sturen. Het emailadres staat vermeld op de website. Wij zullen uw klacht met respect behandelen en zo snel mogelijk beantwoorden. U kunt ongeveer binnen 14 dagen een reactie van ons ontvangen. Is de klacht wat lastiger om te beantwoorden, dan zullen wij u inlichten als het langer duurt om op uw klacht te reageren.
Moet ik ergens rekening mee houden voordat de medewerker de afzetcontainer komt brengen?
Wanneer u bij onze containerverhuur een afzetcontainer huurt is het handig om van tevoren te bepalen waar u de afzetcontainer zal gaan plaatsen. De plaatsing bepaalt namelijk of u verplicht wordt tot het huren van rijplaten. Rijplaten worden namelijk altijd gebruikt wanneer u de afzetcontainer op uw eigen terrein gaat plaatsen. Dit is een regel die wij hanteren om schade aan uw terrein te voorkomen. Wanneer u geen eigen terrein heeft of niet genoeg ruimte op uw eigen terrein kunt u ervoor kiezen de afzetcontainer op de openbare grond te plaatsen. In dat geval hoeft u geen rijplaten te huren, maar zal u wel rekening moeten houden met de voorwaarden van de gemeente. In sommige gemeenten is namelijk een vergunning verplicht. Naast rijplaten of de voorwaarden van de gemeente kunt u tijdens de bestelling overwegen om tevens een afdekzeil met touw aan te schaffen. Wanneer wij geen afdekzeil met touw aanbieden kunt u terecht bij een bouwmarkt. Sommige klanten vinden het een prettig idee dat ze de afzetcontainer kunnen afdekken, zodat niemand behalve zij er gebruik van kunnen maken. Onze medewerker zal de afzetcontainer plaatsen op de afgesproken datum en beoordelen of er genoeg ruimte is. Om deze reden is het wel handig als u aanwezig bent wanneer de medewerker de afzetcontainer komt plaatsen. U hoeft niet aanwezig te zijn wanneer de medewerker de afzetcontainer komt ophalen, maar u moet zorgen dat er geen dingen in de weg staan en de medewerker probleemloos de afzetcontainer kan verwijderen.
Kan ik een afzetcontainer bij jullie huren wanneer ik buiten het aflevergebied woon?
Eén van de voordelen van het huren van een afzetcontainer bij onze containerverhuur is dat u een afzetcontainer bij ons kunt huren door heel Nederland. Wij houden natuurlijk wel een aflevergebied aan, maar beschikken over partners waar wij mee samenwerken. Deze partners zijn door heel Nederland gevestigd en helpen ons met bestellingen buiten ons eigen aflevergebied. Als u wilt weten met welke partners wij samenwerken, dan kunt u dat vinden op onze website onder het kopje ‘partners’.